Beoordelingen van La Cubanita Noordwijk

Recente recensies van La Cubanita Noordwijk

4 sterren na 82 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

, 11-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super. Na bestellen ontving ik een duidelijke ontvangstbevestiging en een mail met het verwachte bezorgmoment. Exact op dit moment werd ook bezorgd. Bestelling klopte. Goed verpakt en heerlijk gegeten. Aanrader!

, 11-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoalsmaltijd, heerlijk eten en keurig op tijd!

, 10-05-2021

Kwaliteit:

Rating

, 08-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, via mail tijd van bezorgen gekregen en we werden gebeld. Goed eten zeker een aanrader

, 05-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel, lekker warm.

, 03-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Afgehaald, nog goed warm bij uitpakken van de gerechten. Lekker gegeten. Gerechten goed van smaak. Aanrader!

, 26-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bijna alles was goed, de kaas kroketjes waren koud in het midden, maar de rest was super lekker

, 17-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was echt super, alleen misschien handig in deze tijd om eventueel wegwerp bestek en servetten erbij te doen moest nu alles met mijn handen op eten.

, 17-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd, was goed warm. Alles voor een redelijke prijs. We hebben heerlijk gegeten

, 02-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Wat hebben wij genoten. Jammer dat we hier geen foto kunnen plaatsen, want hoe wij al die super lekkere tapas hapjes op onze hotelkamer hebben opgegeten was al een genot om te zien. Boven verwachting was het en jullie hebben er mede voor gezorgd dat wij een heerlijke avond op onze hotelkamer hebben gehad. Onze dank is groot.

, 02-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker. Maar als ik dan toch meer dan een uur moet wachten erop, verwacht ik wel dat het warm aankomt. 2 boxen warm besteld maar het was helaas lauw. #warmhoudboxen?

, 27-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker eten, zelfs nog nadat het in een meeneemverpakking zat. Fijne webshop om de tapasbox zelf samen te stellen. Stond optijd klaar bij afhaalmoment. Als Corona voorbij kom ik graag een keer eten.

, 25-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker en meer dan genoeg!!

, 23-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en op tijd, aardige bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling is om 18:15 geplaatst en een bevestiging gekregen. Na deze bevestiging kreeg ik een mail dat het eten er om 19:20 zou zijn. Om 19:30 kreeg ik een belletje over de bestelling dat het over 5 minuten bereid ging worden wegens de drukte. Om 19:55 kreeg ik een mail dat het eten onderweg was, uiteindelijk kreeg ik het 20:15. Ik heb dus uiteindelijk voor het eten 2 uur moeten wachten wat ik zelf belachelijk vind. Naast dat de bezorging 2 uur duurde, was de kwaliteit van het eten niet zoals verwacht. Het kwam aan in lekkende tassen met vet/olie. Eenmaal uitgepakt zaten een aantal gerechten helemaal onder het vet/olie, en heb deze uiteindelijk moeten weggooien. De overige gerechten waren niet helemaal naar ons zin, maar daar ga ik niet dieper op in. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, en ook het kunnen verbeteren!

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed geregeld

, 03-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten altijd prima, jammer dat het altijd 1u of later bezorgd wordt.

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Alle tapas smaakte een beetje hetzelfde eigenlijk, als een eenheidsworst. De carpaccio was bevroren geweest en ontdooid. De warme gerechten waren warm maar niet heet, misschien door de take away. Het verste wat het brood eigenlijk. Wie kwaliteit/prijsverhouding was het veel te duur..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was een half uur te laat, maar hier werd ik voor gebeld dus dat maakt niet uit. Het eten was daardoor wel koud geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanavond eten besteld bij la cubanita. Aangegeven dat het 19.00 geleverd kon worden, kreeg ik pas om 19:28 een melding dat het eten onderweg was. Bij de levering miste nog de aioli en tapenade voor bij het brood, deze zouden nageleverd kunnen worden dezelfde avond nog. Super service, zou je denken. Helaas niet op komen dagen. Eten zelf was super lekker en in goede porties. De details die zoiets maken of breken waren een beetje verwaarloosd.

, 05-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo jammer dat het eten half lauw was. Smaak was goed, hoeveelheid was ok, maar het was gewoon koud. Dit moet je echt ter plekke eten en niet laten bezorgen, of jullie moeten betere verpakkingen verzinnen. Ja, jammer!

, 02-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd! Kwaliteit, prima gerechten, heerlijk gegeten! Snel bezorgd!

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker! Ik zie de kortingsvoucher wel verschijnen ;)

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten Snelle en bezorging op afgesproken tijd.

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd. Lekkere gerechtjes Vriendelijke bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was niet goed geleverd hadden hamburgers en garnalenkroketten besteld maar hadden 2 keer gamba s erg jammer

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Op zich prima, zeer vriendelijk en vrolijk personeel. Vlees was erg droog & een tikje taai (Varkenshaas). Verder goed en netjes verpakt.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was goed

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was van zeer matige kwaliteit. Zorg dat als je geld wil verdienen aan afhaal dat je eten vers is en niet lauw vanuit de magnetron mee word gegeven met de klant.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk echter wel wat afgekoeld. Mogelijk omdat de serveerschalen door de warmte "gesmolten" waren en het deksel daardoor losgekomen was. Maar desalniettemin voor herhaling vatbaar!

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas hebben we een tijd moeten wachten op onze warme tapas. De warme tapas was niet warm meer. Koud. Erg jammer, in het restaurant zijn we altijd tevreden.

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit is de tweede keer dat wij van la Cubanita hebben besteld. Eten is lekker en altijd op tijd geleverd. Echt een aanrader!

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een deel van de warme gerechten waren helaas al koud. Daarnaast waren een aantal bakjes met olie (zoals de gambas) die lek waren en waarbij onze broek, tafel en handen onder de olie zat met uitpakken van de gerechten. De koude gerechten waren wel echt top en lekker. Vooral de verpakking kan beter en de warme gerechten wellicht toch ook anders verpakken dat ze warm blijven.

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer lekker zoals altijd en ook netjes op de afgesproken tijd bezorgd

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en we hebben heerlijk zitten smullen! Goed en netjes geregeld 👍🏻

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij genieten altijd van jullie etten maar gister ging t niet goed. Bij thuis komst was zat het brood dat we besteld hadden er niet bij. Even gebeld en, heel vriendelijk aan te de telefoon en mn man kon t meteen halen. Vervolgens zat t bakje tapenade niet goed dicht waardoor de olie eruit was gelopen. Kleine foutjes die kunnen gebeuren.. maar bij een hap van de serrano ham met meloen een aardig stuk plastic in mn mond vinden dat kan echt niet. Dus al bij al waren wij niet blij gister avond!!

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten en was ruim voldoende. Aardige bezorgster en konden bezorgtijd simpel een half uur verplaatsen omdat mijn vriendin er nog niet was. Hen hier nu 4 keer besteld en de kwaliteit was elke keer heel goed. Hopelijk kunnen we weer snel in het restaurant gaan eten, kijken er naar uit.

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas, afhaalinitiatief is leuk bedacht maar de uitvoering een stuk minder. Kleine en vooral droge porties (droog en smaakloos vlees). We komen weer langs als de horeca en dus het la cubanita concept op locatie weer geopend is!

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon hartstikke lekker!

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super was het weer! Heerlijk gegeten! Zoals altijd bij La Cubanita! Maar nu een keertje thuis! Top!!!

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd! En smaakte goed! Maar eerlijk is eerlijk gewoon lekker in het restaurant zitten en met pauzes bediend worden is toch veel beter

, 05-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten afgehaald. Eten was koud. Zoete patat aangebrand en slap. Kipspies aangebrand en droog. . Spareribs waardeloos. Totaal niet vergelijkbaar met ter plaatse eten.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Ruime porties! Een aardige bezorger! Alles prima verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg fijn om toch te kunnen eten van la cubanita tijdens de restaurant sluiting. Echter werd het eten een half uur te laat bezorgd, de hoeveelheid hapjes op de tapasschaal viel tegen (vooral in verhouding met het normale concept en de prijsverhouding) en de warme hapjes waren al koud en uitgedroogd. Verder wel veel sausjes erbij gekregen en heel attent de schoonmaakdoekjes en pepermuntjes. Het concept om het thuis te krijgen in deze tijd is leuk en fijn, maar voor ons eenmalig. We wachten met het eten wanneer de restaurant weer open mogen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima alternatief voor als we niet kunnen uiteten. Dan halen we de tapas gewoon naar onze hotelkamer! Heerlijk gegeten

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was erg! Alleen was het bakje gesmolten waardoor de deksel niet goed paste. Helaas kon ook het zakje niet tegen de condens van het warme eten. De onderkant scheurde er uit bij oppakken. Helaas lag al ons eten over de grond. Desondanks heeft het goed gesmaakt.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker maar het meeste was helaas wel al koud bij bezorging

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas wat het niet zo lekker (afgehaald) Het lijkt of het anders was klaar gemaakt dan in het restaurant. Brood was oud, aardappel niet krokant, hamburger gekookt.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was niet doorgekomen waardoor ‘k bij aankomst nog 15 minuten op m’n eten heb staan wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ondanks de corona hebben wij heerlijk van het eten van ons favoriete restaurant kunnen genieten.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was top! Bestelling werd snel geleverd en je wordt hier prima over op de hoogte gehouden via de mail. Het eten was natuurlijk ook weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Koude tapas waren top. De patatas bravas (aardappetljes met pittige saus) waren gecremeerd. Zwart, zacht en niet lekker. De anere warme hapjes waren prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd. Hopelijk kunnen we binnekort weer een keer in het restaurant komen eten! Kijken we heel erg naar uit

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes dat er even werd gebelt toen de bestelling ets later dan de afgesproken tijd zou worden bezorgd. De tapas waren lekker en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten en keurig op tijd , goed warm en goede porties

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd afgeleverd en net zo lekker als we het bij jullie in het restaurant gegeten zouden hebben . Bedankt .

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was erg goed, bestelling was op tijd klaar. Eten opgehaald in het restaurant en thuis waren de warme tapas nog steeds erg warm. Kortom, goed alternatief in deze tijd!

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was snel klaar. Heerlijk gegeten! Zoals ik gewend ben van La Cubanita Noordwijk. Niks op aan te merken.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer top 👌🏻 Snel maar weer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Goddelijk! Precies wat je in het restaurant geserveerd krijgt! Dit gaan we zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was top en optijd. Enige punt van verbetering is bezorging op 1.5 meter afstand, dit was nog niet het geval. De rest was top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, heerlijk en netjes op tijd.